Čeprav dandanes prevladuje komunikacija preko elektronske pošte, SMS sporočil, si pomembne zapiske ali zaznamke še vedno zapisujemo v rokovnike, beležke ali na listke s kemični svinčniki – naroči zdaj. Le ti so klasika, ki nikoli ne razočara in bo vedno v trendu. Zato lahko pomagajte svojim strankam in poslovnim partnerjem pisati nove zgodbe tako, da jim podarite kemični svinčnik s svojim logotipom ali z zanimivim ter lahko zapomnljivim zapisom, ki odraža vaše podjetje ali blagovno znamko in tako razširite dober glas o svojem podjetju ali blagovni znamki.
Kemični svinčniki – zakaj so tako priljubljeno promocijsko darilo?
Preprosto zato, ker so zelo ugodna izbira in so hkrati tudi zelo praktični. Pogosto se jih podari že ob vstopu na različne prireditve, kjer jih obiskovalci lahko tudi že takoj tudi uporabijo, kot so konference, sejmi, predavanja in podobno. Ker se v podjetju Agaric zavedajo, da so potrebe strank in potrošnikov zelo raznolike, so v svojo ponudbo vključili veliko različnih tipov kemičnih svinčnikov, od plastičnih do kovinskih. Niso pa pozabili niti na okolju prijaznejše materiale, ki so trenutno zelo v trendu, zato ponujajo tudi lesene in eko promocijske kemične svinčnike. Vsa pisala v njihovi ponudbi so na voljo z dotiskom ali laserskim graviranjem, njihova ekipa strokovnjakov pa je vedno na voljo tudi za vprašanja ali nasvete v zvezi s promocijskim materialom vašega podjetja oz. blagovne znamke.
Kemični svinčniki – vsi jih imamo doma
Raziskava ameriške agencije Advertising Speciality Institute (ASI) je preučila navade potrošnikov v zvezi z različnimi vrstami promocijskega materiala na potrošnike. Ugotovili so, da:
• ima kar 89 % potrošnikov doma vsaj en promocijski kemični svinčnik;
• ima 20 % potrošnikov doma več kot 10 promocijskih kemičnih svinčnikov;
• kar 51 % potrošnikov je potrdilo, da bi s podjetjem, ki jim je podarilo promocijsko pisalo, raje sodelovalo;
• ima kemični svinčnik, ki stane 1 EUR, njegov strošek prikaza pa je 0,001 EUR, kar pomeni, da gre za enega najcenejših in najučinkovitejših načinov promocije podjetja oz. blagovne znamke;
• potrošniki v povprečju promocijska pisala obdržijo 9 mesecev, zato promocijski kemični svinčniki tekom svojega življenjskega cikla generira 3000 prikazov logotipa podjetja oz. blagovne znamke.
Če želite tudi vi promovirati svoje podjetje oz. blagovno znamko s pomočjo kemičnih svinčnikov, potem si poglejte bogato in raznoliko ponudbo promocijskih kemičnih svinčnikov podjetja Agaric, ki je predstavljena na njihovi spletni strani. Če bi želeli naročiti kemične svinčnike, jih kontaktirajte na telefonsko številko 02 621 04 12 ali na elektronski naslov info@pisala.si. V najkrajšem možnem času vam bodo odgovorili na vsa zastavljena vprašanja v povezavi z naročili in kemični svinčniki bodo kmalu na vašem naslovu.