Vas zanima kako poteka izdelava profesionalnih spletnih trgovin? Ponavadi se vse začne z željo neke osebe, da bi imela spletno trgovino, na kateri, bi prodajala svoje izdelke. Obstaja več vrst spletnih trgovin, nekatere so boljše, druge slabše, nekatere imajo lahko luknje, skozi katere vam “kupci” povzročijo stroške. Zato je od vseh ostalih možnosti boljša, izdelava profesionalnih spletnih trgovin.
Spletne trgovine morajo biti skrbno načrtovane. Najprej morajo programerji oziroma tisti ki izdelujejo spletno trgovino vedeti, kaj bo stranka prodajala ter kako in na kakšen način. Ali želi, da stran deluje kot trgovina kjer kupci zlagajo artikle v košarico, ter se nato odpravijo na blagajno kjer zaključijo nakup, ali pa želijo, da jih kupec kontaktira preko spletne trgovine oziroma strani ter se dogovorita za določen artikel.
Ker ima izdelava profesionalnih spletnih trgovin več stopenj, se je potrebno dogovoriti tudi kako bo sama spletna trgovina izgledala, saj je za spletno trgovino zelo pomembno, da je uporabniku prijazna in enostavna za uporabo. Čez ta celoten proces pa podjetje osebi, ki je naročilo spletno trgovino, svetuje in predlaga, kakšne so njihove možnosti, kaj je oziroma bi bilo bolje za njihovo spletno trgovino. Tukaj se v glavnem, sodelovanje s stranko začasno prekine ker Izdelava profesionalnih spletnih trgovin potem poteka na bolj nižji plasti, tam kjer je programska koda. Tukaj postane izdelava profesionalnih spletnih trgovin bolj zanimiva za programerje ki pišejo to stran in nezanimiva za stranko.
Programerji v tem delu izdelajo stran, uredijo jo tako, da elementi delujejo tako kot morajo in brez napak. Izdelava profesionalnih spletnih trgovin potem prestopi na naslednjo stopnjo, podjetje stranki prikaže spletno trgovino, ta poda svoje komentarje, ter če je potrebno, se določeni elementi popravijo, preuredijo. Pomembna je tudi uporaba raznih kriptacijskih protokolov v primeru, da so na strani shranjeni pomembnejši podatki, ali pa če se od kupca do strani pošiljajo ter posredujejo na primer, telefonske številke, e-poštni naslovi ali pa številke bančnih kartic in podobno. Sledi še en pregled z naročnikom trgovine in podjetjem ter se tu izdelava profesionalnih spletnih trgovin konča.